Opiniile exprimate în publicaţiile din blog aparţin bloger-ilor, şi nu neapărat reflectă poziţia resursei PrincipiulDivin.md, ori cea a Comunității Unificării.
Răspunderea pentru conţinutul publicațiilor din blog este purtată în întregime de către autorii acestora.

Русский
 
(0 voturi)

Mărturia Unei Tinere Din Canada, Crescută De Un Cuplu Gay: Căsătoriile Între Homosexuali Erodează DREPTURILE FUNDAMENTALE

  • Publicat de  Ștefania Brândușă

Se spune că prin legalizarea acestor mariaje nu vom fi privaţi de niciun drept.
Este o minciună!

Mărturia Unei Tinere Din Canada, Crescută De Un Cuplu Gay: Căsătoriile Între Homosexuali Erodează DREPTURILE FUNDAMENTALE

Când se vorbeşte despre căsătoriile între homosexuali inevitabil în discuţie intră şi copiii. Pentru că obiectivul lobby-ului LGBT rămâne dreptul cuplurilor gay de a adopta copii.

Puţini sunt cei care, după ce au fost crescuţi de doi taţi sau de două mame, ajung, din diverse motive, să-şi povestească experienţa, anii pe care care i-au trăit privaţi de absenţa mamei sau, după caz, a tatălui.
O astfel de experienţă a dorit să o împărtăşească lumii şi celor care luptă pentru drepturile homosexualilor Dawn Stefanowicz. O tânără din Canada,  ţară care a legalizat mariajele între homosexuali din 2005, crescută de un cuplu gay. Este autoarea cărţii "Out From Under: The Impact  of Homosexual Parenting" şi una dintre vocile care s-au pronunţat împotriva legalizării căsătoriilor între persoane de acelaşi sex în Statele Unite, denunţând faptul că aceste mariaje erodează drepturile fundamentale ale cetăţeanului.

Dawn Stefanowicz acuză, de asemenea, restrângerea libertăţii cuvântului în Canada, imediat după legalizarea căsătoriilor gay. Pentru că, spune ea, a devenit imposibil să îndrăzneşti să te pronunţi împotriva lor şi rişti consecinţe disciplinare care merg până la concediere.

De la introducerea sa în Canada, în 2005, mariajul homosexual a erodat drepturile fundamentale ale cetăţeanului.
Eu sunt una dintre cele şase fiice adulte ale unor părinţi gay şi recent am prezentat Curţii Supreme a SUA un document, în care am cerut să repecte dreptul cetăţenilor de a respecta definiţia originară a căsătoriei: o uniune între un bărbat şi o femeie, cu excluderea tuturor celorlalte, astfel încât copiii să işi poată cunoaşte părinţii biologici şi să poată fi crescuţi numai de aceştia.

Sunt fiica unui tată gay care a murit de SIDA. Am descris experienţa mea în cartea "Out From Under: The Impact of Homosexual Parenting". Peste 50 de copii care acum sunt adulţi şi au fost crescuţi de părinţi gay au venit în contact cu mine, împărtăşind îngrijorările mele asupra mariajelor şi părinţilor homosexuali. Mulţi dintre noi luptă cu propria sexualitate ca urmare a influenţei mediului familial în care au crescut.

Încercăm să avem compasiune, nu ură, faţă de persoanele care luptă cu propria sexualitate şi identitate, dar când vorbim în public despre poveştile noastre ne izbim, deseori, de tăcere, ameninţări şi ură.
Aş vrea să avertizez America să se aştepe la o gravă erodare a libertăţilor din Primul Amendament, dacă Curtea Supremă va autoriza căsătoria între persoane de acelaşi sex. Consecinţele, care sunt cunoscute în Canada, pot reprezenta o lecţie pentru ţara care vrea să legalizeze aceste căsătorii.

Lecţia Canadei

Pentru că, în Canada, libertatea cuvântului, a presei, libertatea religioasă şi de asociere au suferit foarte mult din cauza presiunii guvernamentale. Dezbaterea pe tema căsătoriilor gay, care are loc în SUA, nu ar putea avea loc, legal, astăzi, în Canada.
Din cauza restricţionării libertăţii cuvântului, dacă se spune sau se scrie ceva considerat "homofob" (incluzând orice termen care pune în discuţie mariajul gay) te pasc consecinţe de ordin disciplinar, concedierea sau poţi fi persecutat de Guvern.

Mulţi americani încep să înţeleagă că unii activiştti de stânga vor să introducă un control statal asupra oricărei instituţii şi oricărei libertăţi. În această schemă, autonomia şi libertatea de expresie personale nu devin decât nişte HIMERE, iar copii ajung O MARFĂ.
 
Copiii nu sunt nişte mărfuri ce pot fi luate de lângă părinţii naturali. În familiile homosexuale, copiii îşi vor nega adesea durerea şi îşi se vor preface că nu simt absenţa unui părinte biologic, simţindu-se presaţi să spună numai lucruri pozitive, datorită politicii pe care le-o inoculează familiile LGBT.
 
Când le moare unul dintre părinţii biologici sau când aceştia divorţează, copiii suferă enorm. Acelaşi lucru ni se întâmplă şi nouă, când părintele gay aduce în viaţa noastră partenerul de acelaşi sex, care niciodată nu va putea înlocui părintele nostru biologic.

Statul ca arbitru al calităţii de părinte

Ni se spune mereu că prin legalizarea căsătoriilor gay nu vom fi privaţi de neciun drept. Este o minciună.

Când s-au legalizat căsătoriile homosexuale în Canada, în 2005, imediat a fost redefinită calitatea de părinte, fiind inclusă o dispoziţie pentru anularea definiţiei de "părinte natural" şi inlocuirea sa cu neutrul "părinte legal". Acum, toţi copiii au doar "părinţi legali". Anulând prin lege calitatea de părinte biologic, în acest mod, Statul a ignorat principalul drept al copiilor: dorinţa lor intrinsecă şi imutabilă de a-şi cunoaşte şi de a fi crescuţi de părinţii biologici.

Mamele şi taţii biologici aduc o zestre unică şi complementară propriilor copii. Contrar logicii mariajelor homosexuale, genul părinţilor contează enorm pentru dezvoltarea sănătoasă a fiilor. Intr-o familie, taţii, prin natură, sunt cei care asigură identitatea, inspirând direcţia, disciplinând, oferind încredere şi reprezentând un exemplu pentru copiii lor. Dar taţii nu pot creşte copii în pântece şi nu pot naşte, nu pot alăpta. Mamele sunt cele care nasc şi cresc copii cum numai ele pot şi nu pot fi înlocuite de taţi.

Nu trebuie să fii mare savant ca să ştii că bărbaţii şi femeile sunt diferiţi din punct de vedere anatomic, biologic, fiziologic, psihologic, hormonal şi neurologic. Diferenţele dintre ei oferă copiilor toate acele beneficii care nu pot fi recreate de părinţi "legali" de acelaşi sex care se prefac că sunt de sex diferit sau care încearcă să substituie modelul matern sau patern într-o casă.
 
Mariajele homosexuale nu doar îi privează pe copii de propriile drepturi în privinţa părintelui natural, ci dă Statului puterea  de a nu ţine cont de autoritatea părinţilor biologici, ceea ce înseamnă că drepturile calităţii de părinte sunt uzurpate de Guvern.

Tribunalele urii

In Canada, este considerat discriminatoriu să spui că o căsătorie este între un bărbat şi o femeie sau că fiecare copil are dreptul să fie crescut de părintele biologic. Nu este doar "politically incorrect" să afirmi aşa ceva în Canada. Ci există riscul să te alegi cu amenzi de sute de dolari, acţionat în justiţie şi forţat să faci cursuri de "sensibilizare". Oricine se simte lezat de ceva ce ai spus poate face plângere la Human Rights Commissions şi la instanţe.
 
Când în Canada s-a legalzat mariajul intre homosexuali, limbajul neutru la nivel de sex a devenit autorizat din punct de vedere legal. Este discriminatoriu să afirmi că o fiinţă umană este bărbat sau femeie sau heterosexual, şi atunci, pentru a fi cât mai cuprinzător, se foloseşte un limbaj care nu specifică sexul, atât în media, cât şi în cadrul Guvernului, la locul de muncă şi mai ales la şcoală. Pentru ca astfel să se evite să pari ignorant, homofob sau că faci vreo discriminare. În multe şcoli se foloseşte o programă specială pentru a-i invăta pe elevi cum să folosească limbajul neutru pentru sex.
 
Spre indignarea multor părinţi, în şcolile din Canada au fost eliminaţi termeni care implică sexul pentru descrierea soţului şi soţiei, mamei şi tatălui, sărbătorii mamei sau a tatălui şi chiar "ea " şi "el".
 
În Canada, organizatorii de nunţi, proprietarii de pensiuni, florarii, fotografii şi cofetarii şi-au văzut deja libertăţile erodate, dreptul la conştiinţă ignorat şi libertatea religioasă spulberată. Dar nu e o chestiune care priveşte doar industria căsătoriei. Oricine deţine o afacere nu are voie să decidă asupra activităţii sale, conform propriei conştiinţe, dacă aceste decizii nu sunt in conformitate cu cele ale intanţelor, cu orientarea sexuală  a Guvernului şi cu legile bazate pe non discriminare, în baza identităţii de gen. În cele din urmă , acest lucru înseamnă că statul decide practic dacă şi cum cetăţenii să se poată exprima.

© activenews.ro | Text original

Ultima modificare: Joi, 28 Ianuarie, 2016, 18:43:00
Logați-vă pentru a posta comentarii.