Opiniile exprimate în publicaţiile din blog aparţin bloger-ilor, şi nu neapărat reflectă poziţia resursei PrincipiulDivin.md, ori cea a Comunității Unificării.
Răspunderea pentru conţinutul publicațiilor din blog este purtată în întregime de către autorii acestora.

Русский
 
(2 voturi)

Нет, Это Не Смешно

  • Publicat de 

Смешно? Отнюдь, это грустно, типичная жестокость и фанатизм на религиозной почве, именно из-за такого позиционирования иногда ловлю себя на мысли что ненавижу христианство наряду со всеми вытекающими из него мутациями, вместе с его больным богом.
Всем мира.

Нет, Это Не Смешно

Ultima modificare: Vineri, 05 Februarie, 2016, 11:39:28

Comentarii: 12

  • tosha

    Se primeste un fel de supunere prin ugroz de detentie sau cum?
    Si in genere de ctrebue de-l mai bagat si pe Dumnezeu si rovidenta in porcaria asta? daca singure ersoanele au spus ca nu are asta nici o legatura cu Sanctuary chorch da de dincolo se invartesc in jurul evenimentelor lor...si tare dobrie sau facut pomana de sarbatori au eliberat si apoi iara fac scenarii si teatru...minjesc ochii jucand in mafia...ca sa lunjeasca perioada de arest pana la jumate de an si sa se asigure ca s-au razbunat dea binelea si au privat de libertate oameni nevinovati....care dumnezeu breee?????? va judecati cu statu si mai bagat pe Dumnezeu pin baliga asta???????

    Postat de: tosha Vineri, 05 Februarie 2016 12:19 Permalink
  • Diana Ungureanu

    mda, foarte trist! chiar nu am vazut comentariul asta si ma dezamageste si mai tare! :(
    la sigur ii iubeste Dzeu, dar i-a sacrificat, cum a fost sacrificat, si Isus, si TA sa sufere pentru altii! daca cineva poate face comparatii si scoate concluzii, chiar va rog, daca nu, "Cine are urechi sa auda si cine are ochi sa vada" ....

    Postat de: Diana Ungureanu Vineri, 05 Februarie 2016 12:40 Permalink
  • Eugen

    Gândeam şi eu, poate merită reieşind din acest comentariu, să le demonstrez celor din newfoundland sanctuary cum nu este nici o legătură d-intre direcţia pe care au apucat-o şi dezastrul acestei anchete penale din Moldova, dar nu mai sunt sigur ca ai cu cine vorbi pe-acolo. Şi apoi lasă mai bine karma să-şi facă treaba.

    Postat de: Eugen Vineri, 05 Februarie 2016 13:07 Permalink
  • tosha

    bre cum sa intelegi asa pozitie?
    ca nu are nici o treaba chestia asta cu SC si defapt ei sunt indignaaati de situatie....si ca sa ajuns la asta da pe de alta parte.... sa spui ca daca nu va supunetzi debunavoie....noi am vb cu Dumnezeu si o sa vedeeeeti ce va ashteaaapta.....

    ba cum se poate sa ai asa minte sucita si sa intelegi asa mesaj???

    concluzia mea e doar una...intradevar se joaca....ca sa se duca lumea in eruare sa nu ee decizii corecte...se joaca la simtu de "fratie" ca sa nu ii inchida pe astea care au facut cleveta, sa intinda jumate de an aresturile... si sa poata mai ushor sa se razbune mirshav si concret si pe nedrept sa fie pusi in detentie pe 15-20 de ani....ma scuzatz da chear cred ca sau intrecut tate masurile
    Am obosit sa aud despre atitea eroizme in numele lui Dumnezeu.

    Postat de: tosha Vineri, 05 Februarie 2016 13:19 Permalink
  • Octavian Rughina

    Criticati, birfiti, bateti-va joc de credinta altora... ca de altceva nu sunteti in stare de nimic .
    Ce treaba aveti cu credinta mea? Voi il comparati pe Calestru si Savencov, cu Isus si Tata Adevarat, care au suferit fiind nevinovati... Ei sunt eroi nationali, sfinti, mucenici s.a. Poftim, credeti ce vreti. Eu nu am nimic impotriva. Posibil ca aveti dreptate. Sa vedem...
    Eu ii compar cu Ioan Botezatorul, care a fost intemnitat apoi decapitat pentru acuzatii bizare (sau cine stie?). In fond, Ioan B. a trebuit sa faca ceva corect pentru Dumnezeu, dar nu a facut. Principiul Divin, spune ca din cuza greselii lui Ioan Botezatorul, tot fundamentul pina la el a fost risipit. Totusi, el ramine a fi in rindul crestinilor sfint, mucenic, care si-a dat pina si viata pentru Hristos.
    E normal, ca fiind un om carui place studiul Principiului Divin, sa reflectez si sa caut situatii paralele in viata de zi cu zi, mai ales, in asa momente cruciale importante pentru Moldova
    Ioan Botezatorul a avut posibilitatea sa se caiasca, atunci cind trimitea ucenicii sai sa afle despre ispravile lui Isus. Aici, gasesc si eu paralele, ca si Mihai si Oleg, care au posibilitatea de a-si corecta greseala.
    Numiti asta speculatie, manipulare, razbunare, amenintare (ugroz), ultimatum, cum vreti... Ati mai facut-o... In loc sa aveti abilitatea de a asculta, a comunica, de a actiona adecvat, voi aveti talentul de a interpreta avertizarile, sau poate parerile, drept amenintari, ultimatum... Faceti cum va place. Vom trai si vom vedea
    Eu cred, in spusele lui Hyung Jin Nim, pentru ca Tata Adevarat a crezut in el pina la ultima lui suflare a vietii. Mie imi place sinceritatea lui si, in general, totul.
    De ce pina la 13 februarie? Pentru ca este o limita la urma urmei, o perioada de timp, care, in sfirsit, se apropie. Din partea mea, eu de mult asi fi pus capat la toata istoria asta, ca m-am saturat de atitea intrigi si acuzatii, si atita dragoste de la asa-numiti "frati si surori"
    Nu credeti ce spune HJN, nu vreti su urmati indicatiile lui, lasati-ma in pace. Nu postati aici comentariile mele ca apoi sa criticati si sa va bateti joc de crezul meu.
    Ce legatura are situatia din Moldova cu NSC? SC a pus scopul pentru 13 februarie Binevuvintarea 2100 de cupluri. Uniii din Moldova, incearca cumva sa ajute la implinirea acestui scop... E dificil sa explici unui om care nu are treaba cu Principiul Divin, semnificatia binecuvintarii si autoritatii TA intr-o perioada atit de scurta. Deaceea, simt datoria de a spune asta celor pe care ii cunosc si pe care ii respect. Va respect, si vreau sa va alaturati.
    Dupa 13 februarie, am sa ma concentrez in alta directie si am sa las tema asta in umbra istoriei. Voi cauta oameni noi, carora ii voi marturisi despre Principiul Divin, numai ca deja nu in Biserica Unificarii :( .. iata asta e legatura. Dar ce treaba are NSC cu detentia fratilor - nu stiu, asta o scornesc bine liderii vostri coreeni. intrebatii pe ei.

    Postat de: Octavian Rughina Sâmbătă, 06 Februarie 2016 12:06 Permalink
  • tosha

    nici tu nu esti drept! paerea expusa si concluziile mi le fac singura... nici macar nu am idee de pozitia lui d-nu Chong fatza de situatie!
    Si la fel din partea ta tot nu simt mult respect si loc liber de a-mi decide singura singura convingerile si religia!!

    Postat de: tosha Sâmbătă, 06 Februarie 2016 23:51 Permalink
  • Octavian Rughina

    Nu vreau sa discut cine aici e drept si cine nu. Fiecare poate avea parerea sau convingerea proprie si asta trebuie respectat.
    Credeti in cine vreti, repet, nu am treaba cu asta. Chiar daca nu sunt de acord, respect alegerea voastra, DAR de ce trebuie sa se asocieze activitatea lui HJN cu treaba lui Lucifer, Iuda s.a. Si daca asta e doar parerea personala a cuiva, a unui blogger, membru, sau ex-membru, atunci vreau sa stiu, care este pozitia oficiala a BU? De ce (pozitia oficiala) nu se anunta public? Este ea in genere?.. Sau inca nu s-au clarificat mai sus. Am ridicat intrebarea asta zeci de ori si nu am primit raspuns.
    Cu ce autoritate vorbeste HJN? Cu dreptul si autoritatea TA sau a lui satan? ... Principiul Divin invata sa definim clar partea lui Dumnezeu si partea lui satan. Tot Principiul arata clar cum poate usor aluneca partea lui Dumnezeu in partea lui satan. Deci, care e pozitia oficiala a BU, sau avem numai parerile bloggerilor si comentatorilor?
    Imi place ca HJN spune lucrurile direct si pe nume...Aici e totul clar. Va place sau nu, sunteti de-acord sau nu. Da e trist, e dureros, dar asta e adevarul si asta eu cred.
    Dar aici ce se intimpla? fiecare doar isi arunca parerile proprii, doar emotii, care trezesc doar revolte de partea unora sau aplauze din partea altora. Dar o pozitie oficiala, clara, nu se vede. Nici macar nu stiti ce spune Ciong despre situatia data, sau ce spune MA? Cine si unde dar va conduce? Pe cine urmati?... Daca credeti ca va urmati doar constiinta proprie, atunci nu calcati peste adevar

    Postat de: Octavian Rughina Duminică, 07 Februarie 2016 10:50 Permalink
  • tosha

    Octavian! Oare la ce reactie din partea ta trebuia sa ma astept daca spuneam eu tie ce tu spui de "noi" adica "criticati,... Ca de altceva nu sunteti in stare de nimic" ... Stii? esti o fire foarte sensibila, si nu suporti nici macar careva aluzii jenante la adresa ta! Dar nu iti dai seama demulte ori cand singur pui in inferioritare parerile sau convingerile altora... Egalind cu zero si de nimic eforturile altora...nu vreau sa incep o mascareala.... Dar te rog sa-ti dai seama ca nimeni nu-i perfect inclusiv si tu!
    ...mndee..." nu sunteti in stare de nimic"... Ma rog la urma urmei si asta se considera o parere....la fel ca si toate celelante murdarii de prin net. Da parerile si modu de a gandi si a ne exprima ne reprezinta!

    Postat de: tosha Luni, 08 Februarie 2016 09:52 Permalink
  • tosha

    Pozitia mamei adevarate eu personal inainte de anu nou am auzit-o la un serviciu de duminica, si cred ca este de aceeashi pozitie si d-nu Chong, faptu ca tu n u vii sa asculti ce se spune si care este pozitia MA, asta nu inseamna ca ea nu exista! Vino la serviciile duminicale ca asta nu ti-a in terzis sa o faci nimeni si o sa afli pozitia oficiala!!! vino la Biserica!! intereseazate personal si la sigur o sa o afli!!
    Biserica este o institutie concreta, si in obligatiile sale nu intra sa stea cineva pe net si sa roada degetele de taste cu fiecare in parte, cred ca esti marisor si iti dai seama bine de asta...nu intra in obligatiile bisericii sa se "otcituiasca" pe net! Vino la biserica si discuta sincer si cu inima deskisa.
    Fapt ca la serviciile duminicale si in activitatzile BU nu se forbeste asa de fierbinte si nemijlocit doar de situatia astaeste un contra argument spuselor tale :"Criticati, birfiti, bateti-va joc de credinta altora... ca de altceva nu sunteti in stare de nimic . "
    Eu o sa imi permit sa spun pozitia MA care am auzit-o, pentru ca nu o consider una secreta si nici super filosofata. Ea nu considera pe HJN satan dar copilul sau. EA la un serviciu duminical indeamna membrii sa se abtina de la critica si sa nu se implice in situatia familei adevarate, dar sa responsabilitatea de mesia neamului nostru!! Ce au ei de restaurat o sa restaureze! Corect ar fi ca noi sa nu ne implicam si nici intr-un caz sa criticam.
    De ce vii cu asa invinuiri ?
    Personal tin egal la toti membrii familiei adevarate! chiar daca nu toti au avut ocazia de a primi dragostea si educatia de la TA, totusi sunt copii Tatalui Adevarat si le suntem datori cu mult...
    Nu interpretati si numa nu rasucitz cum ca al fac pe HJN needucat. NU!! ma refer la general, ca situatii critice in privintza Copiilor adevarati au fost multe.

    Postat de: tosha Luni, 08 Februarie 2016 10:30 Permalink
  • Andrei

    Octavian, ai scris mai sus- "vreau sa stiu, care este pozitia oficiala a BU? De ce (pozitia oficiala) nu se anunta public? Este ea in genere?.."
    Iata si o parte din raspuns -
    "În aceste circumstanțe este foarte important să ne conducem de învățătura Părinţilor Adevăraţi: să iertăm şi să iubim. Să nu permitem emoțiilor negative precum supărarea, ura sau răutatea să dirijeze acţiunile noastre. "
    Iti doresc pace in suflet!

    Postat de: Andrei Luni, 08 Februarie 2016 20:22 Permalink
  • Octavian Rughina

    - Iertati-ma, iubiti-ma

    Postat de: Octavian Rughina Luni, 08 Februarie 2016 22:28 Permalink
  • tosha

    Eu personal nu am ura pe tine, si chiar daca ma sporesc cu cineva, recunosc si las loc liber ca are dreptu la a gandi diferit....si nu tin manie dar daca vad si ma simt presata in a-mi face o alegere libera, automat, normal ca o sa opun rezistentza...sau daca alegera sau convingerile imi sunt criticate.
    Si cred ca din aceleas motive si Octavian nu se da batut, ca simte exact acelasi motive... Asta inca o data da dovada ca nu ne e dat sa fim pe diferite baricade, si ca Dumnezeu vrea ca sa ne unim... Vrea tare si sper sa ajunga ziua in care sa vad familia noastra reintegrata si sa ma pot bucura de armonia pe care am stiut-o candva in familia noastra mare. Sper ca intr-o buna zi o sa ii facem in ciuda lu satan cu asta

    Postat de: tosha Marţi, 09 Februarie 2016 00:18 Permalink
Logați-vă pentru a posta comentarii.